Geeft u smoel aan Dakpark Rotterdam?
Creëer de huisstijl
Dakpark Rotterdam is een uniek stukje Rotterdam, maar heeft nu nog geen eigen huisstijl. De huisstijl bestaat uit een offline- en een online kit. Voor de offline kit zoekt Blancoo een logo, template voor visitekaartjes, briefpapier en A5 flyer. En een flesetiket, want het Dakpark maakt zijn eigen likeur. Voor de online kit vragen we een website topbanner en uw keuze voor lettertype en kleuren van de website.
Architecturaal hoogstandje
Het park is letterlijk een architecturaal hoogstandje van 1 kilometer lang, 80 meter breed (80.000 m2) en ligt op 9 meter hoogte. In november 2014 won het Dakpark de Daan Dura aanmoedigingsprijs. Onderhoud, activiteiten en veiligheid regelen de bewoners helemaal zelf, met ondersteuning van de gemeente.
Wat kunt u winnen?
De publieksfavoriet en de twee juryfavorieten krijgen allen € 350 om het schetsontwerp verder uit te werken en compleet te maken. De winnaar krijgt daar bovenop nog € 1.000. Het winnende ontwerp wordt in mei 2015 gepresenteerd.
Meedoen?
Uw ontwerp inzenden kan via de website www.blancoo.com vanaf 15 februari tot 15 maart. Op deze website vindt u alle informatie en de criteria waaraan uw ontwerp precies dient te voldoen.
Publieksprijs
Publiek kan vanaf 15 maart stemmen op zijn of haar favoriete ontwerp voor het Dakpark. De vakjury kiest drie inzendingen als finalist: twee juryfavorieten en één publieksfavoriet.
Data
15 februari start wedstrijd, uploaden van inzending is mogelijk
15 maart start stemmen
1 april bekendmaking finalisten
1 mei presentatie huisstijl
Wedstrijd mede mogelijk gemaakt door Stichting Dakpark en BigshopsDakpark.